Subme i Adshares stworzą ekosystem Ad Tech dla rozwoju blockchainowych startupów
Subme, będący jednym z najbardziej prężnie rozwijających się polskich projektów, po raz kolejny może pochwalić się nawiązaniem nowego partnerstwa. Wcześniej mieliśmy okazję informować o kooperacji z Uniqly.io, serwisem Wspieram.to oraz mistrzem świata w UFC – Janem Błachowiczem.
Spis treści
Nowe partnerstwo
Najnowsze partnerstwo pomiędzy Subme a AdShares ma na celu stworzenie ekosystemu dla startupów będących we wczesnej fazie rozwoju, który pozwoli na wsparcie marketingowe oraz kapitałowe.
#SubPad is getting ready for the first launch, and the audit is almost finished! 🔥
Here comes the MASSIVE partnership with @adsharesNet established to boost the #marketing of the newly launched projects. 💪🔊
More info coming soon 🚀 👀#SubPad #Subme #BSC #BSCGem pic.twitter.com/jOs0yHTY65
— OMC (@omc_zone) March 4, 2022
Znalezienie odpowiedniego miejsca na finansowanie jest kluczowym zadaniem dla młodych projektów i w dużym stopniu decyduje ono o przyszłym kierunku rozwoju. Jeszcze niedawno popularne rozwiązania Venture Capital polegające na oddaniu części firmy funduszom kapitałowym, w zamian za uzyskanie środków na rozwój, stają się znacznie mniej zachęcające dzięki tokenizacji.
Jednakże w procesie zbierania kapitału (zwłaszcza za pomocą technologii blockchainowej) ważna jest nie tylko suma pozyskanych środków, ale także wiarygodność i reputacja platformy. Do tego dochodzi marketing oraz proces monetyzacji – zwłaszcza na te działania patrzą inwestorzy. Odpowiednia kombinacja powyższych elementów decyduje o tym, jak nowy startup będzie postrzegany przez opinię publiczną.
Najnowsza wersja Launchpadu Subme – SubPad – umożliwi młodym projektom pozyskanie funduszy za pomocą technologii blockchain. Inwestorzy, blokując token $SUB otrzymają gwarantowaną alokację. Zależność wielkości alokacji od długości zablokowania tokenów da szansę mniejszym inwestorom na satysfakcjonującą inwestycję.
Z drugiej strony startup, dzięki wykorzystaniu kryptowalut i SubPada do pozyskiwania funduszy, pokazuje, że ich twórcy są przygotowani na nowe technologie.
Finansowanie to nie wszystko
Wspomniany launchpad ma służyć szybkiemu i sprawnemu pozyskaniu środków na rozwój projektu od kryptowalutowych inwestorów. Konieczność bezpośredniego kontaktu z reklamodawcami oraz analizowanie metryk jest czasochłonne i odbija się negatywnie na działalności biznesowej. Przepłacanie za reklamy jest niezwykle częstym zjawiskiem.
Wiele startupów, które pojawią się na platformie Subme to przedsięwzięcia związane z kryptowalutami. I tu pojawia się mała przeszkoda.
Google może uniemożliwić kryptowalutowemu projektowi korzystanie z GoogleAds, ograniczając w ten sposób jego zasięgi. Inne platformy z kolei będą oferowały niekorzystne warunki finansowe, jak np. płatność z góry za działania marketingowe, bez określonych gwarancji. W blokchainowych agencjach marketingowych często płaci się, nie wiedząc, czy cele i wyniki zostaną osiągnięte. Niestety często oferowany system jest zbyt ograniczony i trudny do przebrnięcia. Przekłada się to wyłącznie na problemy w promocji projektu.
Gdy tylko startupy są gotowe do wyruszenia w świat, z pomocą przychodzi protokół Adshares. Po dołączeniu do sieci reklamowej zbudowanej na Adshares, twórcy projektów uzyskają dostęp do setek wydawców w bezpośredniej komunikacji peer-to-peer.
Oprogramowanie Ad Tech i know-how, które dostarcza Adshares, automatyzują relacje między projektami a reklamodawcami, dzięki czemu marketing staje się prostszy. Dedykowane środowisko testowe oraz system “pay by performance”, pozwala na dokładniejsze obliczenie zwrotu z działań marketingowych, a co za tym idzie – ich skuteczności.
Metaverse
W miarę jak coraz więcej startupów zacznie reklamować się w Metaversie, z pewnością będą one poszukiwały najlepszych rozwiązań w zakresie promocji i monetyzacji. Zwłaszcza będzie dotyczyło to projektów korzystających z SubPada i kierowanych do odbiorców nowoczesnych techologii.
I tutaj właśnie pojawia się Adshares oferując swoje usługi również w Metaverse! Wprowadzona niedawno interaktywna implementacja modeli reklam 3D daje możliwość dotarcia do potencjalnych klientów w kilku Metaversach jednocześnie. Dzieje się to poprzez dostarczenie im bezpośredniego doświadczenia 3D dotyczącego marki klienta.
Bitcoina i inne kryptowaluty kupisz w prosty i bezpieczny sposób na giełdzie zondacrypto.
Na rynku kryptowalut od 2013 r. Współorganizowałem pierwsze w Polsce konsultacje społeczne w Sejmie dotyczące technologii blockchain, a także Polski Kongres Bitcoin, w ramach którego wystąpił Andreas Antonopoulos. Współpracowałem z posłami na Sejm RP, w celu przygotowania interpelacji na temat takich kwestii jak: kryptowaluty, CBDC czy technologia blockchain. Interesuje się historią, ekonomią, polityką i oczywiście technologią blockchain.
Na rynku kryptowalut od 2013 r. Współorganizowałem pierwsze w Polsce konsultacje społeczne w Sejmie dotyczące technologii blockchain, a także Polski Kongres Bitcoin, w ramach którego wystąpił Andreas Antonopoulos. Współpracowałem z posłami na Sejm RP, w celu przygotowania interpelacji na temat takich kwestii jak: kryptowaluty, CBDC czy technologia blockchain. Interesuje się historią, ekonomią, polityką i oczywiście technologią blockchain.
Newsletter Bitcoin.pl
Więcej niż bitcoin i kryptowaluty. Najważniejsze newsy i insiderskie informacje prosto na Twój email.
Dbamy o ochronę Twoich danych. Przeczytaj naszą Politykę Prywatności