za
Subme i Adshares stworzą ekosystem Ad Tech dla rozwoju młodych startupów blochainowych

Subme i Adshares stworzą ekosystem Ad Tech dla rozwoju blockchainowych startupów

European Halving Party 2024

Subme, będący jednym z najbardziej prężnie rozwijających się polskich projektów, po raz kolejny może pochwalić się nawiązaniem nowego partnerstwa. Wcześniej mieliśmy okazję informować o kooperacji z Uniqly.io, serwisem Wspieram.to oraz mistrzem świata w UFC – Janem Błachowiczem.

Nowe partnerstwo

Najnowsze partnerstwo pomiędzy Subme a AdShares ma na celu stworzenie ekosystemu dla startupów będących we wczesnej fazie rozwoju, który pozwoli na wsparcie marketingowe oraz kapitałowe.

Znalezienie odpowiedniego miejsca na finansowanie jest kluczowym zadaniem dla młodych projektów i w dużym stopniu decyduje ono o przyszłym kierunku rozwoju. Jeszcze niedawno popularne rozwiązania Venture Capital polegające na oddaniu części firmy funduszom kapitałowym, w zamian za uzyskanie środków na rozwój, stają się znacznie mniej zachęcające dzięki tokenizacji.

Jednakże w procesie zbierania kapitału (zwłaszcza za pomocą technologii blockchainowej) ważna jest nie tylko suma pozyskanych środków, ale także wiarygodność i reputacja platformy. Do tego dochodzi marketing oraz proces monetyzacji – zwłaszcza na te działania patrzą inwestorzy. Odpowiednia kombinacja powyższych elementów decyduje o tym, jak nowy startup będzie postrzegany przez opinię publiczną.

Najnowsza wersja Launchpadu Subme – SubPad – umożliwi młodym projektom pozyskanie funduszy za pomocą technologii blockchain. Inwestorzy, blokując token $SUB otrzymają gwarantowaną alokację. Zależność wielkości alokacji od długości zablokowania tokenów da szansę mniejszym inwestorom na satysfakcjonującą inwestycję.

Z drugiej strony startup, dzięki wykorzystaniu kryptowalut i SubPada do pozyskiwania funduszy, pokazuje, że ich twórcy są przygotowani na nowe technologie.

Subme i Adshares stworzą ekosystem Ad Tech dla rozwoju młodych startupów blochainowych

Finansowanie to nie wszystko

Wspomniany launchpad ma służyć szybkiemu i sprawnemu pozyskaniu środków na rozwój projektu od kryptowalutowych inwestorów. Konieczność bezpośredniego kontaktu z reklamodawcami oraz analizowanie metryk jest czasochłonne i odbija się negatywnie na działalności biznesowej. Przepłacanie za reklamy jest niezwykle częstym zjawiskiem.

Wiele startupów, które pojawią się na platformie Subme to przedsięwzięcia związane z kryptowalutami. I tu pojawia się mała przeszkoda.

Google może uniemożliwić kryptowalutowemu projektowi korzystanie z GoogleAds, ograniczając w ten sposób jego zasięgi. Inne platformy z kolei będą oferowały niekorzystne warunki finansowe, jak np. płatność z góry za działania marketingowe, bez określonych gwarancji. W blokchainowych agencjach marketingowych często płaci się, nie wiedząc, czy cele i wyniki zostaną osiągnięte. Niestety często oferowany system jest zbyt ograniczony i trudny do przebrnięcia. Przekłada się to wyłącznie na problemy w promocji projektu.

Gdy tylko startupy są gotowe do wyruszenia w świat, z pomocą przychodzi protokół Adshares. Po dołączeniu do sieci reklamowej zbudowanej na Adshares, twórcy projektów uzyskają dostęp do setek wydawców w bezpośredniej komunikacji peer-to-peer.

Oprogramowanie Ad Tech i know-how, które dostarcza Adshares, automatyzują relacje między projektami a reklamodawcami, dzięki czemu marketing staje się prostszy. Dedykowane środowisko testowe oraz system “pay by performance”, pozwala na dokładniejsze obliczenie zwrotu z działań marketingowych, a co za tym idzie – ich skuteczności.

Metaverse

W miarę jak coraz więcej startupów zacznie reklamować się w Metaversie, z pewnością będą one poszukiwały najlepszych rozwiązań w zakresie promocji i monetyzacji. Zwłaszcza będzie dotyczyło to projektów korzystających z SubPada i kierowanych do odbiorców nowoczesnych techologii.

I tutaj właśnie pojawia się Adshares oferując swoje usługi również w Metaverse! Wprowadzona niedawno interaktywna implementacja modeli reklam 3D daje możliwość dotarcia do potencjalnych klientów w kilku Metaversach jednocześnie. Dzieje się to poprzez dostarczenie im bezpośredniego doświadczenia 3D dotyczącego marki klienta.

Bitcoina i inne kryptowaluty kupisz w prosty i bezpieczny sposób na giełdzie zondacrypto.

Tagi
Autor

Na rynku kryptowalut od 2013 r. Współorganizowałem pierwsze w Polsce konsultacje społeczne w Sejmie dotyczące technologii blockchain, a także Polski Kongres Bitcoin, w ramach którego wystąpił Andreas Antonopoulos. Współpracowałem z posłami na Sejm RP, w celu przygotowania interpelacji na temat takich kwestii jak: kryptowaluty, CBDC czy technologia blockchain. Interesuje się historią, ekonomią, polityką i oczywiście technologią blockchain.

Newsletter Bitcoin.pl

Więcej niż bitcoin i kryptowaluty. Najważniejsze newsy i insiderskie informacje prosto na Twój email.

Dbamy o ochronę Twoich danych. Przeczytaj naszą Politykę Prywatności