Tokeny FC Barcelony wyprzedane w mniej niż 2 godziny

2020-06-23 Wiadomości

Hiszpański klub piłkarski FC Barcelona wyprzedał swoje pierwsze fanowskie tokeny FC Barcelona (BAR), które były sprzedawane za pośrednictwem platform sportowych […]

Hiszpański klub piłkarski FC Barcelona wyprzedał swoje pierwsze fanowskie tokeny FC Barcelona (BAR), które były sprzedawane za pośrednictwem platform sportowych Chiliz.net oraz Socios.com.

Sprzedaż tokenów wartych 1,3 miliona dolarów trwała nie całe 2 godziny. W szczytowym momencie, w ciągu zaledwie 2 minut, zostały sprzedane tokeny BAR o wartości 777 000 dolarów. Wiadomość została ogłoszona na twitterze przez CEO platform Chiliz i Socios – Alexandre Dreyfusa, w dniu 22 czerwca.

Chiliz i Socios odnotowały pięciokrotny wzrost popytu podczas sprzedaży

Dreyfus poinformował, że w sprzedaży tokenów wzięło udział ponad 4000 fanów z 106 krajów. Dodał, że najlepsi kupujący pochodzą z Turcji, Polski, Japonii, Francji, Hiszpanii, Wielkiej Brytanii i Włoch. Powiedział również, że Chiliz i Socios odnotowały pięciokrotny wzrost popytu podczas trwania sprzedaży klubowych tokenów.

Według Dreyfusa, sprzedaż BAR początkowo miała trwać 48 godzin. Pomimo pewnych problemów z platformą Socios.com, przebiegła ona znacznie szybciej.

Tokeny BAR są zaprojektowane tak, aby zapewnić większą interakcję z fanami FC Barcelony. Ich posiadacze, mogą brać udział w ankietach i sondażach społecznościowych, a także zdobywać wyjątkowe nagrody, takie jak szansa na spotkanie z zawodnikami przed meczem.

Handel klubowymi tokenami będzie możliwy już w środę

Ostatnia sprzedaż, ma na celu uczczenie oficjalnej premiery tokenu BAR. Według klubu FC Barcelona, sprzedaż obejmowała 600 000 tokenów, a każdy z nich kosztował 2 euro.

Handel klubowymi tokenami rozpocznie się w dniu 24 czerwca, na platformach Chilliz oraz Socios. Będą dostępne do zakupu i handlu tylko w parze z rodzimym tokenem Chilliz (CHZ), po cenie rynkowej zależnej od popytu i podaży.

Token BAR FC Barcelona nie jest jedynym obsługiwanym przez platformy Chiliz i Socios. Już pod koniec 2019 roku, we współpracę z Socios.com wszedł włoski klub piłkarski Juventus. W maju tego roku, platformy pokazały, że nie ograniczają się tylko i wyłącznie do piłki nożnej, nawiązując współpracę z Ultimate Fighting Championship, czyli UFC.

Tagi
bar barca chilliz FC Barcelona socios

Newsletter

Najważniejsze newsy i insiderskie informacje prosto na Twój email.

>

Dbamy o ochronę Twoich danych. Przeczytaj naszą Politykę Prywatności.

bitbay rejestracja na gieldzie gielda geco one
rozlicz kryptowaluty

Redakcja Bitcoin.pl ostrzega:
Uważaj na oszustów. Dbaj o bezpieczeństwo.