
Coinbase Partnerem Premium Borussii Dortmund
Właśnie dowiedzieliśmy się, że Coinbase będzie pełnić funkcję Partnera Premium Borussii Dortmund do końca czerwca 2023 roku.
Coinbase współpracuje z Borussią Dortmund
Coinbase rozpoczęło współpracę z Borussią Dortmund w lipcu ubiegłego roku. Obie marki są chyba zadowolone z kooperacji, bo postanowiły ją przedłużyć.
Zgodnie z nowymi warunkami współpracy, Coinbase będzie działać jako Partner Premium drużyny, promować swoje produkty i usługi na Signal-Iduna-Park (siedzibie klubu i największym stadionie w Niemczech) oraz zapewniać edukacyjne programy dot. blockchaina dla pracowników Borussi.
Nie wiadomo, jaka jest wartość umowy.
Dyrektor zarządzający Borussii Dortmund – Carsten Cramer – powiedział, że współpraca potrwa do końca czerwca, ale może zostać przedłużona – wszystko będzie zależało od przyszłej kondycji sektora kryptowalut.
– Branża jest bardzo ekscytującym miejscem, ale jest wciąż czymś nowym. Dlatego chcemy zachować naszą elastyczność – przyznał.
Dodał, że licencja BaFin Coinbase była „podstawowym wymogiem” do zawarcia partnerstwa. Przypomnijmy, że firma jest jednym z nielicznych podmiotów kryptowalutowych zarejestrowanych w niemieckim organie nadzoru finansowego.
Pomimo niedawnej ekspansji giełda boryka się z poważnymi problemami, które są efektem bessy. Zeszłego lata zwolniła około 18% personelu. Na początku tego miesiąca zakończyła współpracę z dodatkowymi 950 osobami. Zapowiedziała również zaprzestanie działalności na rynku japońskim, powołując się na niekorzystne warunki rynkowe. Lokalni użytkownicy mają czas do połowy lutego na wycofanie swoich zasobów z platformy.
Inne firmy na rynku piłkarskim
Inne wiodące platformy z rynku handlu kryptowalutami, w tym Binance, Crypto.com i Bitget, współpracowały już z gigantami piłkarskimi lub znanymi zawodnikami.
Binance związało się z włoskim Lazio i jest głównym światowym sponsorem reprezentacji Argentyny. Nawiązało także współpracę ze zdobywcą pięciu nagród Ballon d’Or – Cristianem Ronaldo – aby wypuścić na rynek kolekcję NFT.
Crypto.com było oficjalnym sponsorem Mistrzostw Świata FIFA Qatar 2022, a logo firmy było widoczne podczas każdego z 64 meczów rozegranych w ramach turnieju.
Bitget jest partnerem najbardziej utytułowanego włoskiego klubu piłkarskiego – Juventusu. Nawiązało również współpracę z prawdopodobnie najlepszym piłkarzem naszych czasów – Lionelem Messim – aby umożliwić fanom odkrywanie możliwości Web3.
Powiązań kryptowalut z piłką nożną jest więcej. Przeczytacie o nich tutaj.
Bitcoina i inne kryptowaluty kupisz w prosty i bezpieczny sposób na giełdzie Zonda.