za
adshares

Adshares staje się DAO. Weź udział w głosowaniu

European Halving Party 2024

Regularnie staramy się zainteresować naszych czytelników ciekawymi polskimi projektami z branży kryptowalut. Tym razem przedstawiamy Ci Adshares – firmę zajmującą się budowaniem infrastruktury blockchain dla branży ad-tech oraz standardem reklamowym metaverse.

Adshares staje się DAO

Protokół Adshares staje się zdecentralizowaną autonomiczną organizacją, dzięki czemu członkowie społeczności mogą współtworzyć prawdziwie zdecentralizowany protokół. Natywny token projektu, ADS, od teraz służy również jako narzędzie do kształtowania świata reklamy cyfrowej.

Ustanowienie DAO umożliwi wszystkim – reklamodawcom, wydawcom i konsumentom – przedstawianie swoich propozycji, które pomogą kształtować politykę i rozwiązania w zakresie reklamy cyfrowej. Adshares Improvement Proposal (w skrócie AIP) to sposób, w jaki użytkownicy zgłaszają swoje pomysły, rozwiązania lub przepisy do głosowania i ewentualnego wdrożenia przez społeczność.

adshares

Jak głosować?

Adshares Improvement Proposal nr 1 (lub AIP-1) miała na celu ustanowienie DAO. Głosowanie było jednomyślne, co oznacza, że społeczność wyraziła chęć na wspólne zarządzanie projektem. Obecnie przyszła pora na głosowanie on-chain, w którym również możesz wziąć udział.

Ankieta rozpoczęła się w ostatni piątek, 25 listopada i potrwa jeszcze niecałe dwa dni. Członkowie społeczności mogą poznać wszystkie szczegóły i zagłosować na stronie DAO. Sam proces odbywa się za pomocą monet ADS przechowywanych w natywnym portfelu. Przed głosowaniem zostanie sporządzony zrzut wszystkich sald, aby obliczyć siłę głosu każdego z nich.

Aby wziąć udział, musisz połączyć swój portfel ADS z aplikacją do głosowania. Dostępne są trzy opcje: [Za], [Przeciw] i [Wstrzymuję się]. Pamiętaj, że nie możesz zmienić swojego głosu. Wyniki są odświeżane średnio co 10 minut, więc Twój głos może pojawić się z opóźnieniem.

O Adshares DAO

Adshares DAO jest zdecentralizowaną organizacją prowadzoną przez posiadaczy monety ADS. Celem projektu jest stanie się domyślną infrastrukturą blockchain dla branży ad-tech oraz standardem reklamowym metaverse.

Branża reklamowa Web3 wymaga zdecentralizowanych rozwiązań i oddaje większą władzę i własność w ręce ludzi. Adshares chce być firmą, która zdobędzie zaufanie wszystkich stron: reklamodawców, wydawców, twórców, a także konsumentów.

Wraz z dołączaniem coraz większej liczby użytkowników do ekosystemu, będzie rosło zapotrzebowanie na organ zarządzający blockchainem i protokołem – zdecentralizowaną organizację prowadzoną przez posiadaczy. Obecnym celem Adshares jest stworzenie odpowiedniej społeczności – takiej, która promuje międzykulturowe zrozumienie i wymianę, buduje zaufanie pomiędzy obcymi sobie członkami, gwarantuje pełną przejrzystość, umożliwia otwartą, merytoryczną dyskusję i gwarantuje, że każdy członek przestrzega ustalonych standardów.

Jeśli chcesz być na bieżąco z dalszym rozwojem tego polskiego projektu, koniecznie zaobserwuj ich media społecznościowe – Twittera i grupę na Discordzie.

Bitcoina i inne kryptowaluty kupisz w prosty i bezpieczny sposób na giełdzie zondacrypto.

Tagi
Autor

Dla Bitcoin.pl zajmuję się pisaniem artykułów - przede wszystkim dłuższych form edukacyjnych. Odpowiadam za prowadzenie mediów społecznościowych związanych z naszym serwisem: Facebook, Twitter, LinkedIn, Instagram oraz TikTok.

Newsletter Bitcoin.pl

Więcej niż bitcoin i kryptowaluty. Najważniejsze newsy i insiderskie informacje prosto na Twój email.

Dbamy o ochronę Twoich danych. Przeczytaj naszą Politykę Prywatności

Bitcoin logo
BitcoinBTC
57 827,80 USD-4,62%
Ethereum logo
EthereumETH
2962,09 USD-1,70%
Tether logo
TetherUSDT
1,00 USD-0,14%
Binance Coin logo
Binance CoinBNB
556,07 USD-3,73%
Solana logo
SolanaSOL
133,62 USD4,70%
USDC logo
USDCUSDC
1,00 USD-0,07%
XRP logo
XRPXRP
0,52 USD3,07%
Lido Staked Ether logo
Lido Staked EtherSTETH
2957,57 USD-1,79%
Dogecoin logo
DogecoinDOGE
0,13 USD-3,45%
Toncoin logo
ToncoinTON
4,84 USD-6,26%