za
ups

UPS wkracza do metaverse

Binance Launchpool

Najnowszą marką, która weszła do metaverse, jest firma zajmująca się logistyką i przewozem paczek, UPS. Przedsiębiorstwo zdecydowało się na otworzenie pierwszego wirtualnego salonu w metaversie stworzonym przez Decentraland. Takie posunięcie ma pomóc trafić do większej ilości klientów indywidualnych i małych firm.

Pierwszy punkt UPS w metaverse

Coraz więcej marek marek postrzega pojawienie się w metaverse jako ważny punkt rozwoju. Firmy mogą w ten sposób zwiększyć kontakt z klientem. Co ważne, mimo coraz większego zainteresowania tą przestrzenią, nadal jest stosunkowo nowa i dla wielu branży – pozbawiona konkurencji.

UPS również zdecydował się na takie posunięcie, ale na tym etapie nie oferuje jeszcze interakcji one-to-one. Wiązałoby się to z koniecznością zatrudniania personelu UPS w nowym punkcie przez całą dobę. Salony metaverse nie generują jeszcze ogromnego ruchu, z pewnością zmieni się to jednak w przyszłości.

Firma ma zamiar skorzystać jednak z wielu innych możliwości, jakie daje ekspansja w wirtualnym świecie i stawia na organizację wydarzeń. W salonie w Decentraland odbędą prelekcje znanych ekspertów na różne tematy, takie jak pozyskiwanie finansowania, zarządzanie przepływami pieniężnymi i korzystanie z najnowszych technologii. Ponadto powstała także Akademia Be Unstoppable, która zapewnia edukację na tematy związane z małymi firmami, takie jak sprzedaż i marketing.

Dzielenie się darmową wiedzą jest coraz popularniejszym zabiegiem marketingowym i UPS zdaje się doskonale rozumieć ten trend.

Rozwój Decentraland

Do tej pory Decentraland wykonał świetną robotę, przyciągając ogromne marki. W jego przestrzeni swoją inicjatywę web3 uruchomił chociażby Unilever, tworząc Magnum Pleasure Museum dla lodów i Closeup City Hall of Love dla marek past do zębów. Do jego metaverse udało się przyciągnąć marki napojów bezalkoholowych (Coca Cola), mody (Forever 21, Wrangler), urody (Estee Lauder), mediów (Netflix), sportu (La Liga) oraz licznych marek usług finansowych (Mastercard, JP Morgan, Santander).

Wirtualny świat staje się coraz popularniejszą przestrzenią dla wielu firm i niepowtarzalną szansą, by w kreatywny sposób zdobyć nowych klientów. Jeśli chcesz poczytać więcej o tym trendzie, sprawdź nasz artykuł o działalności największych marek w metaversie.

Bitcoina i inne kryptowaluty kupisz w prosty i bezpieczny sposób na giełdzie zondacrypto.

Tagi
Autor

Dla Bitcoin.pl zajmuję się pisaniem artykułów - przede wszystkim dłuższych form edukacyjnych. Odpowiadam za prowadzenie mediów społecznościowych związanych z naszym serwisem: Facebook, Twitter, LinkedIn, Instagram oraz TikTok.

Newsletter Bitcoin.pl

Więcej niż bitcoin i kryptowaluty. Najważniejsze newsy i insiderskie informacje prosto na Twój email.

Dbamy o ochronę Twoich danych. Przeczytaj naszą Politykę Prywatności

Bitcoin logo
BitcoinBTC
66 212,40 USD-0,33%
Ethereum logo
EthereumETH
3547,28 USD-0,23%
Tether logo
TetherUSDT
1,00 USD0,04%
Binance Coin logo
Binance CoinBNB
602,35 USD-0,45%
Solana logo
SolanaSOL
146,12 USD0,86%
Lido Staked Ether logo
Lido Staked EtherSTETH
3548,09 USD-0,20%
USDC logo
USDCUSDC
1,00 USD0,01%
XRP logo
XRPXRP
0,50 USD0,50%
Dogecoin logo
DogecoinDOGE
0,13 USD-2,19%
Toncoin logo
ToncoinTON
7,79 USD-1,65%