za
Starbucks Odyssey

Starbucks rozpoczyna współpracę z Polygon. Celem jest rozwój NFT firmy

NFTWeb3
zondacrypto bitcoin giveaway

Amerykańska sieć kawiarni Starbucks nawiązała nowe partnerstwo z Polygon. Zgodnie z zapowiedzią obie firmy będą ściśle współpracować nad inicjatywą „Starbucks Odyssey” i rozwojem rynku Web3 oraz NFT.

Starbucks Odyssey

W ramach nowej współpracy Starbucks zapewni swoim klientom i partnerom programu nagród w Stanach Zjednoczonych możliwość kupowania i zdobywania cyfrowych przedmiotów kolekcjonerskich, które będą powiązane z NFT. Zgodnie z założeniami, da to użytkownikom nowe korzyści i zagwarantuje ciekawe doświadczenia związane z kawą i innymi produktami marki.

Po raz pierwszy łączymy członków naszego programu lojalnościowego Starbucks Rewards nie tylko ze Starbucks, ale ze sobą nawzajem – powiedział Brady Brewer, wiceprezes wykonawczy i dyrektor ds. marketingu firmy.

Sieć kawiarni już w maju podała wstępne wskazówki dotyczące nowej inicjatywy dot. Web3. To, co zaprezentowano teraz, to ponoć tylko wstęp. Nowe środowisko Web3 związane z marką ma zostać wdrożone na późniejszym etapie, ale jeszcze w tym roku. Użytkownicy mogą jednak już teraz dołączyć do listy oczekujących i jako pierwsi doświadczyć nowych wrażeń.

W sierpniu dyrektor generalny Howard Schultz mówił, że nagrody, jakie firma chce wprowadzić w nowym systemie, będą jedynymi w swoim rodzaju doświadczeniami i cyfrowymi przedmiotami kolekcjonerskimi marki Starbucks. Mają posłużyć jako element budowania wspomnianej społeczności.

Stworzy to zupełnie nowy zestaw cyfrowych efektów sieciowych, które przyciągną nowych konsumentów i będą atrakcyjne dla obecnych klientów w naszych głównych sklepach detalicznych

powiedział miesiąc temu.

Z kolei w maju wraz z wiceprezesem Bradym Brewerem w czasie prezentacji dotyczącej wyników finansowych spółki za drugi kwartał 2022 roku przedstawił nowe koncepcje rozwoju marki.

Wyobraź sobie, że kupujesz nowy cyfrowy przedmiot kolekcjonerski od Starbucksa, a ten produkt służy również jako przepustka dostępu do globalnej społeczności naszej firmy, oferującej angażujące treści i współpracę skupioną wokół kawy

– cytuje Brewera The Verge.

Dzięki nowemu doświadczeniu związanemu z Odyssey użytkownicy mogą zapisywać się na różne aktywności, wyzwania i gry. Za wykonanie każdego zadania otrzymają cyfrowe nagrody kolekcjonerskie w postaci NFT.

Do tego dojdzie rynek, który użytkownicy będą mogli wykorzystać do zakupów NFT.

Bitcoina i inne kryptowaluty kupisz w prosty i bezpieczny sposób na giełdzie zondacrypto.

Tagi
Blockchain Brady Brewer Howard Schultz Starbucks Starbucks NFT
Autor

Na rynku kryptowalut od 2013 r. Współorganizowałem pierwsze w Polsce konsultacje społeczne w Sejmie dotyczące technologii blockchain, a także Polski Kongres Bitcoin, w ramach którego wystąpił Andreas Antonopoulos. Współpracowałem z posłami na Sejm RP, w celu przygotowania interpelacji na temat takich kwestii jak: kryptowaluty, CBDC czy technologia blockchain. Interesuje się historią, ekonomią, polityką i oczywiście technologią blockchain.

Newsletter Bitcoin.pl

Więcej niż bitcoin i kryptowaluty. Najważniejsze newsy i insiderskie informacje prosto na Twój email.

Dbamy o ochronę Twoich danych. Przeczytaj naszą Politykę Prywatności.