Satsback v2 już dostępny. Zbieraj cashback w bitcoinie za zakupy w sklepach

Bitcoin Satsback

Polski projekt Satsback został ponownie uruchomiony w nowej wersji. Wprowadza na rynek usługę cashback, z której korzysta na start aż […]

bitbay zonda

Polski projekt Satsback został ponownie uruchomiony w nowej wersji. Wprowadza na rynek usługę cashback, z której korzysta na start aż 10 000 sklepów internetowych i ich klientów. Cashback jest wypłacany w BTC, a wypłaty działają w oparciu o Lightning Network.

Satsback chce pomóc zdobyć bitcoiny

„Istnieją tysiące sklepów internetowych dostępnych dla użytkowników na całym świecie, ale większość sprzedawców koncentruje się na określonych rynkach europejskich, na Holandii, Niemczech, Polsce, Wielkiej Brytanii, Francji i Belgii” – wskazała firma w notce wysłanej do Bitcoin Magazine. Jak dodała, „dzięki Lightning Network użytkownicy [jej usługi] mogą wypłacać swoje nagrody bez minimalnych kwot i uczestniczyć w szybko rozwijającej się gospodarce Lightning”.

Ponoć pomysł na usługę zrodził się z niezadowolenia fanów bitcoina z UE, którzy dostrzegli znaczące zmiany zachodzące w ekosystemie kryptowalut w USA. Zespół odpowiedzialny za Satsback zauważył, że Europa staje się po części opóźniona pod tym względem i „postanowił to zmienić” poprzez usługę cashback.

Satsback

Zrozumieć bitcoina w prostszy sposób

Satsback.com stara się wprowadzić nowych użytkowników do sieci Bitcoina i Lightning Network, dając im pierwsze satoshi (podzielne części BTC), co jest bardziej przyjazną metodą dla początkujących użytkowników kryptowalut niż dokonywanie pierwszego zakupu bitcoina lub jego części na giełdzie. Satsback chce więc w praktyce obniżyć barierę wejścia do ekosystemu bitcoina i pomoc każdemu w zrozumieniu kryptowalut poprzez konkretne doświadczanie.

„Przygoda z bitcoinem dla każdego z nas jest wyjątkowa, ale większość zaczyna od tego samego kroku, jakim jest zakup lub otrzymanie niewielkiej ilości BTC” – napisał w poście, na blogu firmy, założyciel i dyrektor generalny Satsback, Tom Chojnacki. „Tylko doświadczając tego możemy zacząć to doceniać i rozumieć. Problem polega na tym, że trudno przekonać kogoś do zakupu czegoś, czego nie rozumie. Otrzymanie tego jako nagrody lub prezentu rozwiązuje ten problem z wprowadzeniem [na rynek nowej osoby]”.

Usługa Satsback jest teraz dostępna m.in. dla klientów Booking i Nike, w sumie ponad 10 000 sklepów. W zeszłym roku „połączono siły z zespołem Stekking, aby zbudować wiodącą platformę nagród bitcoina w Europie” – powiedział Chojnacki.

Tagi
bitcoin Lightning Network Blockchain btc płatności satoshi satsback

Newsletter

Najważniejsze newsy i insiderskie informacje prosto na Twój email.

Dbamy o ochronę Twoich danych. Przeczytaj naszą Politykę Prywatności.