Przyszłość wirtualnej rzeczywistości

Prace nad stale rozszerzającym się światem Metaverse’u stale posuwają się do przodu. Eksperci spekulują, że udział na tym rynku w ciągu najbliższych czterech latach przekroczy około 50 mld dolarów. Sygnalizuje to między innymi wzmożony wzrost uczestnictwa w projekcie. Co więcej, w cyfrowej rzeczywistości pojawiają się nowe wydarzenia, miejsca pracy, a nawet zajęcia uniwersyteckie.

Z tego właśnie powodu zakłada się, że coraz więcej użytkowników będzie starało się odtworzyć swoje cyfrowe odpowiedniki w Metaverse’ie. Stąd rozwój technologii, która wspiera masową adopcję Metaverse’u, ma kluczowe znaczenie.

Najnowsza aktualizacja Nvidii zawiera również dodatek nazwany Nvidia PhysX, który jest „zaawansowanym silnikiem czasu rzeczywistego do symulacji realistycznej fizyki”. Co za tym idzie, programiści będą w stanie uwzględnić realistyczne reakcje na bodźce tworzone przez wirtualną rzeczywistość, które są zgodne z prawami fizyki.

Tony Hawk w metaverse’ie

13 lipca Tony Hawk, jeden z najbardziej znanych i rozpoznawalnych skateboardzistów na świecie, ogłosił współpracę z opartym na blockchainie wirtualnym metaświatem The Sandbox. Celem jest stworzenie „największego wirtualnego skateparku, jaki kiedykolwiek powstał”. Więcej na ten temat pisaliśmy tutaj.

Tagi
ace audio2face machinima metaverse nucleus nVidia omniverse avatar cloud engine Tony Hawk wirtualna rzeczywistość

Newsletter Bitcoin.pl

Więcej niż bitcoin i kryptowaluty. Najważniejsze newsy i insiderskie informacje prosto na Twój email.

Dbamy o ochronę Twoich danych. Przeczytaj naszą Politykę Prywatności.