
Crypto.com rozpoczyna współpracę z Shopify
Crypto.com ogłosiło, że umożliwia sprzedawcom z Shopify korzystanie z rozwiązania płatniczego firmy – Crypto.com Pay. Dzięki tej integracji spółka rozszerzy swój zasięg dotarcia do handlowców, podczas gdy sprzedawcy z Shopify zyskają nową grupę klientów, którzy preferują płatność kryptowalutami.
Crypto.com łączy siły z Shopify
Crypto.com ogłosiło, że umożliwia sprzedawcom z Shopify korzystanie z rozwiązania płatniczego – Crypto.com Pay – w ich witrynach sklepów internetowych.
Zgodnie z oficjalnym wpisem na blogu, platforma handlu kryptowalutami stwierdziła, że najnowszy ruch powinien pomóc firmie e-commerce zwiększyć jej zasięg, ułatwiając klientom dokonywanie zakupów za pomocą kryptowalut.
Aby zachęcić sprzedawców z Shopify do zarejestrowania się w Crypto.com Pay, platforma ogłosiła również zniesienie opłaty rozliczeniowej w wysokości 0,5% od wszystkich transakcji przez jeden miesiąc po integracji. Sklepy będą miały czas do 30 czerwca na skorzystanie z tej oferty. Obecnie klienci mogą korzystać w ramach usługi z 20 tokenów, w tym z bitcoina (BTC), etheru (ETH), cronosa (CRO), shiba inu (SHIB), dogecoina (DOGE) i apecoina (APE).
Komentując nową inicjatywę, Kris Marszalek, współzałożyciel i dyrektor generalny Crypto.com, ujawnił, że oferowanie większej liczbie klientów i handlowców możliwości zaangażowania się w handel wykorzystujący kryptowaluty jest najwyższym priorytetem dla jego firmy.
John S. Lee, szef ekosystemu blockchaina w Shopify, powiedział zaś:
Cieszymy się, że możemy powitać Crypto.com, aby pomóc sprzedawcom na Shopify w zapewnieniu klientom dodatkowego, szybkiego i wygodnego sposobu płacenia za zamówienia online. Nasz rosnący ekosystem blockchaina pokazuje nasze zaangażowanie we wspieranie sprzedawców alternatywnymi metodami płatności w ich witrynach sklepowych, pomagając dalej rozwijać to, co jest możliwe w handlu.
Shopify robi postępy
Gigant handlu elektronicznego z siedzibą w Ottawie niedawno nawiązał współpracę z platformą płatności cyfrowych Strike, aby umożliwić sprzedawcom w Stanach Zjednoczonych otrzymywanie szybszych i tańszych płatności w bitcoinie za pośrednictwem Lightning Network (LN).
Shopify koncentruje się na wykorzystaniu dotychczas niezbadanego segmentu i siły nabywczej, jednocześnie pozwalając sprzedawcom generować oszczędności dzięki taniemu przetwarzaniu płatności
– tłumaczy serwis CryptoPotato.
Firma wcześniej ogłosiła też, że umożliwia swoim sprzedawcom handel NFT na swojej platformie. Staje się to możliwe po nawiązaniu współpracy z GigLabs.
Bitcoina i inne kryptowaluty kupisz w prosty i bezpieczny sposób na giełdzie zondacrypto.
Na rynku kryptowalut od 2013 r. Współorganizowałem pierwsze w Polsce konsultacje społeczne w Sejmie dotyczące technologii blockchain, a także Polski Kongres Bitcoin, w ramach którego wystąpił Andreas Antonopoulos. Współpracowałem z posłami na Sejm RP, w celu przygotowania interpelacji na temat takich kwestii jak: kryptowaluty, CBDC czy technologia blockchain. Interesuje się historią, ekonomią, polityką i oczywiście technologią blockchain.
Na rynku kryptowalut od 2013 r. Współorganizowałem pierwsze w Polsce konsultacje społeczne w Sejmie dotyczące technologii blockchain, a także Polski Kongres Bitcoin, w ramach którego wystąpił Andreas Antonopoulos. Współpracowałem z posłami na Sejm RP, w celu przygotowania interpelacji na temat takich kwestii jak: kryptowaluty, CBDC czy technologia blockchain. Interesuje się historią, ekonomią, polityką i oczywiście technologią blockchain.