za
Zegarek Casio w metaverse.

Casio wchodzi do metaverse

Zondacrypto gielda kryptowalut 2650

Japońska marka zegarków Casio postanowiła wejść w metaverse za sprawą tokenów NFT. Podróż do metaverse zainicjuje jedna z najbardziej rozpoznawalnych serii tej marki, czyli zegarki G-Shock.

Społeczność fanów będzie miała szansę współtworzyć wirtualne G-Shocki za pomocą tokenów NFT. Czy blockchainowa promocja marki w Metaverse okaże się strzałem w dziesiątkę i inne marki też pójdą tą drogą?

Casio ogłasza drop darmowych NFT, które pomogą współtworzyć wirtualne G-shocki

Metaverse i Web3 jest dziś na radarze uwagi coraz większej ilości marek. Japoński gigant Casio także postanowił zaangażować swoich fanów za sprawą nowoczesnych technologii. Virtual G-Shock jest programem opartym na technologii blockchain i tokenach NFT, który powstał we współpracy z Polygon Labs.

Pierwszym kamieniem milowym projektu jest wymintowanie darmowej kolekcji 15 000 darmowych G-Shock Creator Pass NFT. Pomogą one w uzyskaniu dostępu do specjalnego kanału na Discordzie. Kolejnym etapem metaversowej przygody będzie współtworzenie różnych wariantów zegarków G-shock, w wirtualnej formie. Zwycięskie projekty zostaną przedstawione na drodze głosowania społeczności właścicieli G-shockowych tokenów NFT.

Casio zamierza rozpocząć swoją kampanię w metaverse we wrześniu, o czym informuje na swojej oficjalnej stronie internetowej. Warto dodać, że właściciele Casio ID będą mogli odbierać darmowe tokeny wcześniej, bo pomiędzy 23 a 26 września. Publiczny mint odbędzie się zaś 26-29 września. Warto dodać, że tokeny NFT będą mintowane na Polygonie.

Casio wchodzi do web3.

Czy inne marki zegarków pójdą w ślady Casio i także wejdą do metaverse?

Takashi Oh, czyli senior general manager w Casio twierdzi, że projekt metawersowych NFT ma na celu promocję marki G-Shock w Web3. Japońska marka widzi potencjał zdecentralizowanego internetu i chce promować w nim serię zegarków G-Shock, która sprzedała ponad 100 mln urządzeń od debiutu w 1983 roku. Takashi Oh potwierdza, że nadszedł czas na promocję w metaverse.

Jeżeli Casio odniesie sukces, to bardzo prawdopodobne, że kolejne marki zegarków będą próbowały podążać tą drogą. Web3 oraz technologia blockchain dają ogromne możliwości, które są coraz częściej zauważane przez globalne marki. Świetnym tego przykładem może być sukces zespołu Blackpink w metaverse.

Bitcoina i inne kryptowaluty kupisz w prosty i bezpieczny sposób na giełdzie zondacrypto.

Tagi
Autor

Zawodowy copywriter oraz social media manager. Od 5 lat publikuje treści w tematyce m.in. nowoczesnych technologii. W Bitcoin.pl zajmuje się nowościami z rynku, artykułami odnośnie kryptowalut oraz sztucznej inteligencji.

Newsletter Bitcoin.pl

Więcej niż bitcoin i kryptowaluty. Najważniejsze newsy i insiderskie informacje prosto na Twój email.

Dbamy o ochronę Twoich danych. Przeczytaj naszą Politykę Prywatności