
zondacrypto i Katarzyna Niewiadoma na dużym ekranie
W ramach pierwszej kinowej kampanii zondacrypto, w kinach sieci Cinema City i Multikino emitowany jest 30-sekundowy spot reklamowy z udziałem ambasadorki giełdy kryptowalut, Katarzyny Niewiadomej.
zondacrypto i Katarzyna Niewiadoma w kinach
Giełda zondacrypto przekracza kolejną granicę. Teraz logo firmy możecie zobaczyć w kinach!
Wierzymy, że kryptowaluty powinny być łatwo dostępne dla każdego, a ta kampania to kolejny krok w tym kierunku. Jesteśmy ogromnie ciekawi, jakie przyniesie ona rezultaty i czekamy na nowych użytkowników, którzy dołączą do społeczności zondacrypto. Chcemy budować świadomość tego, czym właściwie są kryptowaluty i obalać mity na temat przyszłości finansów – bo ona jest tu i teraz
– mówi o kampanii Przemysław Kral, CEO zondacrypto.
Współpraca z Katarzyną Niewiadomą - zwyciężczynią Tour de France 2024, jak i z innymi drużynami czy sportowcami indywidualnymi, to dla zondacrypto kluczowy element komunikacji. Jednym z jego celów jest rozpowszechnianie wiedzy nt. kryptowalut i wspieranie ich adopcji. Podobny cel przyświeca naszej pierwszej kampanii kinowej w Polsce.
Kryptowaluty to przyszłość finansów. Borykają się jednak z niezrozumieniem i wieloma mitami, które narosły wokół nich. Naszą misją jest upraszczanie świata krypto i edukowanie w zakresie możliwości, które oferuje. Właśnie dlatego zdecydowaliśmy się na emisję spotów reklamowych z Katarzyną Niewiadomą w kinach Cinema City oraz Multikino. Wideo emitowane jest w ramach bloków reklamowych przed seansami, a także na nośnikach offscreen w holach. Dzięki temu chcemy docierać do szerszego grona odbiorców
- tłumaczy firma.
Katarzyna Niewiadoma to polska kolarka szosowa, młodzieżowa mistrzyni Europy w wyścigu ze startu wspólnego, brązowa medalistka mistrzostw świata w wyścigu ze startu wspólnego oraz w jeździe drużynowej na czas, srebrna medalistka igrzysk europejskich, zwyciężczyni Tour de France Femmes, w 2023 r. zdobyła tytuł mistrzyni świata w kolarstwie gravelowym.
Współpraca ze sportowcami
Warto dodać, że zondacrypto współpracuje z wieloma sportowcami. Przykładem jest kooperacja z Wojciechem Szczęsnym, znanym polskim piłkarzem, który pojawił się w spocie reklamowym z udziałem Borysa Szyca.
Na rynku kryptowalut od 2013 r. Współorganizowałem pierwsze w Polsce konsultacje społeczne w Sejmie dotyczące technologii blockchain, a także Polski Kongres Bitcoin, w ramach którego wystąpił Andreas Antonopoulos. Współpracowałem z posłami na Sejm RP, w celu przygotowania interpelacji na temat takich kwestii jak: kryptowaluty, CBDC czy technologia blockchain. Interesuje się historią, ekonomią, polityką i oczywiście technologią blockchain.
Na rynku kryptowalut od 2013 r. Współorganizowałem pierwsze w Polsce konsultacje społeczne w Sejmie dotyczące technologii blockchain, a także Polski Kongres Bitcoin, w ramach którego wystąpił Andreas Antonopoulos. Współpracowałem z posłami na Sejm RP, w celu przygotowania interpelacji na temat takich kwestii jak: kryptowaluty, CBDC czy technologia blockchain. Interesuje się historią, ekonomią, polityką i oczywiście technologią blockchain.
Newsletter Bitcoin.pl
Więcej niż bitcoin i kryptowaluty. Najważniejsze newsy i insiderskie informacje prosto na Twój email.
Dbamy o ochronę Twoich danych. Przeczytaj naszą Politykę Prywatności