za
mateusz gamrot

Mateusz Gamrot reklamuje Crypto.com dzięki współpracy giełdy z UFC

Kryptowalutowa giełda Crypto.com rozwija się w niebotycznym tempie. Stale wprowadza do swojej oferty nowe tokeny i funkcjonalności oraz poszerza swoje usługi na nowe kraje. Dodatkowo, jakiś czas temu miała kolejny ważny powód do świętowania. Jako pierwsza kryptowalutowa platforma na świecie otrzymała specjalny certyfikat SOC 2 (Service Organization Control). Dokument ten poświadcza wiarygodność giełdy i pokazuje, że zespół traktuje bezpieczeństwo jako priorytet. Więcej na ten temat pisaliśmy w osobnym artykule.

Cenne partnerstwa i zaufanie gigantów

W stronę branży kryptowalut od lat kierowane są liczne oskarżenia o finansowanie terroryzmu, tworzenie piramid finansowych czy różnego rodzaju oszustwa. Crypto.com, jako kluczowy reprezentant świata cyfrowych aktywów, jest przykładem firmy działającej zgodnie z prawem i budzącej zaufanie – zarówno użytkowników, jak i regulatorów.

Wynikiem tego było m.in. nawiązanie współpracy z  amerykańskim bankiem Silvergate. W efekcie tej kooperacji klienci instytucjonalni banku mogą dokonywać transakcji w dolarach amerykańskich w prostszy sposób. Osoby korzystające z oferty uzyskają również dostęp do Silvergate Exchange Network (SEN). Jest to platforma płatnicza, która umożliwia klientom wysyłanie USD 24h na dobę, 365 dni w roku.

Mateusz Gamrot reklamuje Crypto.com dzięki współpracy giełdy z UFC

Kolejnym aspektem działań, który umacnia pozycję Crypto.com na rynku, jest szereg nawiązanych partnerstw z branżą sportową. Giełda aktywnie współpracuje m.in. z branżą sportową. Jest sponsorem klubu piłkarskiego Paris Saint Germain (gdzie gra Lionel Messi), partnerem włoskiej ligi piłkarskiej Serie A, klubowych mistrzostw Ameryki Południowej Libertadores czy gali sportów walki UFC.

Z reprezentantem tej ostatniej – Mateuszem ”Gamerem” Gamrotem – właśnie nawiązali współpracę. Gamer to zapaśnik i zawodnik sztuk walki, dwukrotny mistrz Europy w amatorskim MMA w latach 2012-2013 oraz międzynarodowy mistrz KSW wagi lekkiej w okresie 2016-2020.

Crypto.com nawiązało wcześniej współpracę z federacją UFC, m.in. jako wydawca ich kolekcji NFT. Przedstawiała sylwetki zawodników, którzy brali udział w największym wydarzeniu tego roku – UFC 269. Ta odbyła się w T-Mobile Arena w Las Vegas, 11 grudnia. Jej głównymi walkami były dwa pojedynki o mistrzostwo: Oliveira vs. Poirier, o tytuł mistrza wagi lekkiej i Nunes vs. Peña, o tytuł mistrza wagi koguciej kobiet.

Przygotowano wtedy 2 zrzuty tokenów. Pierwszy zrzut zawierał 3000 NFT o różnej częstotliwości, w tym elementy z limitowanej edycji, plakaty i nakładkę na pas nawiązującą do UFC 269. Drugi drop to ekskluzywne NFT pasów UFC z tabliczkami mistrzów UFC 269. Posiadacze tego typu NFT mieli możliwość dodania ich do specjalnej Księgi Kolekcji UFC użytkownika.

Crypto.com w mainstreamie

Wciąż rosnąca obecność Crypto.com w mainstreamie zwiększa szanse na adopcję kryptowalut. Jest to niezaprzeczalny znak, że cyfrowe aktywa zaczynają się przebijać do masowej świadomości. Poprzez samo umieszczenie logo giełdy na koszulkach popularnych drużyn sportowych oraz dachu areny klubu Los Angeles Lakers, widoczność kryptowalut w społeczeństwie rośnie. To sprawia, że adopcja bitcoina stale postępuje.

Bitcoina i inne kryptowaluty kupisz w prosty i bezpieczny sposób na giełdzie zondacrypto.

Tagi
Autor

Na rynku kryptowalut od 2013 r. Współorganizowałem pierwsze w Polsce konsultacje społeczne w Sejmie dotyczące technologii blockchain, a także Polski Kongres Bitcoin, w ramach którego wystąpił Andreas Antonopoulos. Współpracowałem z posłami na Sejm RP, w celu przygotowania interpelacji na temat takich kwestii jak: kryptowaluty, CBDC czy technologia blockchain. Interesuje się historią, ekonomią, polityką i oczywiście technologią blockchain.

Newsletter Bitcoin.pl

Więcej niż bitcoin i kryptowaluty. Najważniejsze newsy i insiderskie informacje prosto na Twój email.

Dbamy o ochronę Twoich danych. Przeczytaj naszą Politykę Prywatności