Ethereum potrzebuje lepszego marketingu – sugeruje analityk

Ethereum

Jaka przyszłość czeka drugą co do wielkości kryptowalutę? Czy Ether po zmianach, jakie czekają platformę Ethereum, uzyska swoistą równowagę strategiczną […]

Jaka przyszłość czeka drugą co do wielkości kryptowalutę? Czy Ether po zmianach, jakie czekają platformę Ethereum, uzyska swoistą równowagę strategiczną między rozwojem technologicznym a działaniami marketingowymi mającymi na celu promocję tego projektu? Ta sprawa pozostaje bardzo ważnym wyzwaniem dla twórców platformy. Analityk kryjący się pod nickiem Safetyth1rd uważa, że ​​Ethereum (ETH) 2.0 powinien ponownie rozważyć kwestie dot. reklamy. Czy Vitalik Buterin się z tym zgadza?

Rozwój Ethereum nie jest znany poza społecznością kryptowalut

Kilka dni temu analityk rozpoczął wątek na Twitterze, aby przedstawić swoją tezę na temat „niedoszacowanego” Ethereum (ETH) 2.0. On sam jest pewien, że Ethereum dostarczy genialne rozwiązania technologiczne, ale świadomość jego rozwoju pozostaje bardzo niska, jeśli nie liczyć fanów kryptowalut.

Krótko mówiąc, Ethereum można porównać do np. Facebooka, ale w tej fazie, gdy nie wyszedł on jeszcze poza sieć uczelni w USA. Niestety świetne produkty wcale – mimo powszechnej opinii – nie sprzedają się same. Ludzie muszą najpierw o nich się jakoś dowiedzieć. Dziś zaś motorem promocyjnym ETH jest głównie Bitcoin. To mało.

Vitalik Buterin: to użytkownicy wnoszą wartość

analitykGdy w wątku rozgorzała rozgrzewająca się z każdym postem debata, została ona dostrzeżona przez twórcę Ethereum, Vitalika Buterina. Co zaskakujące, zgodził się on z krytyką swojej dotychczasowej strategii.

„Projekt oprogramowania staje się 2x bardziej wartościowy, jeśli dowie się o nim 2x więcej potencjalnych użytkowników” – w ten sposób Buterin podkreślił znaczenie odpowiednich działań marketingowych w świecie softu.

Czy możemy uznać, że to zapowiedź wzmożonej promocji Ethereum? Możliwe, choć Fundacja Ethereum chyba na razie i tak jest zadowolona z postępów w kwestii rozwoju swojej platformy. Teraz pracuje nad jej modyfikacją.

Ethereum (ETH) 2.0 to wersja sieci Ethereum, która korzysta z algorytmu Proof-of-Stake. Zgodnie z zapowiedzią, ma zostać wdrożona w życie w 2020 roku. Wielu ekspertów uważa, że wzmocni pozycję rynkową ETH.

Dziś za 1 ETH należy zapłacić już aż 186 USD, co przekłada się na ok. 3 proc. wzrostu w ciągu 24 h.

Tagi
Ethereum proof-of-stake vitalik buterin

Newsletter

Najważniejsze newsy i insiderskie informacje prosto na Twój email.

Dbamy o ochronę Twoich danych. Przeczytaj naszą Politykę Prywatności.