za
crypto.com fifa

Crypto.com podpisało umowę z FIFA dotyczącą Mistrzostw Świata w Katarze

Crypto.com wciąż rozwija swoją kampanię marketingową dot. rynku sportowego – teraz podpisując umowę sponsorską z FIFA.

Crypto.com łączy siły z FIFA

We wtorek, 22 marca 2022 r. FIFA ogłosiła, że podpisała umowę sponsorską z Crypto.com. Dotyczy ona Mistrzostw Świata FIFA Qatar 2022.

Zgodnie z oświadczeniem udostępnionym przez FIFA na ich oficjalnej stronie internetowej, Crypto.com skorzysta z możliwości promowania się w czasie mistrzostw. Logo firmy zobaczymy na stadionach, ale i poza nimi. Oznacza to, że o tej czołowej giełdzie kryptowalut dowiedzą się kolejni fani piłki nożnej.

Kay Madati, Chief Commercial Officer FIFA, skomentował nową współprace.

Cieszymy się, że globalna marka, taka jak Crypto.com, dołącza do nas jako sponsor ekscytujących i przełomowych Mistrzostw Świata FIFA w Katarze, ostatecznie pomagając rozwijać naszą piękną grę na skalę globalną – powiedział.

Co więcej, nowa współpraca jest dla Crypto.com doskonałą okazją do podniesienia świadomości ludzi w kwestii kryptowalut i powtórzenia sukcesu osiągniętego w poprzednich kampaniach reklamowych, takich jak ta związana z Super Bowl w 2022 roku.

Kris Marszalek, współzałożyciel i dyrektor generalny Crypto.com, wyjaśnił, że partnerstwo z FIFA jest częścią strategii reklamowej Crypto.com, dzięki której marka ma być znana na całym świecie.

Nie moglibyśmy być czymś bardziej podekscytowani, niż tym, że sponsorujemy Mistrzostwa Świata FIFA, jeden z najbardziej prestiżowych turniejów na świecie oraz zwiększaniem świadomości w kwestii Crypto.com na całym świecie. Dzięki naszej współpracy z FIFA będziemy nadal korzystać z naszej platformy w innowacyjny sposób, aby Crypto.com mogło napędzać przyszłość światowej klasy sportu i doświadczeń kibiców na całym świecie – wyjaśnił.

crypto.com fifa

Promocja na rynku sportowym

Crypto.com jest jedną z największych firm kryptowalutowych na rynku. Giełda promowała się podczas Superbowl, a nawet kupiło prawa do nazwy Los Angeles Lakers, Staples Center i przemianowało obiekt na Crypto.com Arena.

Inne ważne działania z rynku sportowego obejmują oficjalne sponsorowanie Grand Prix F1 Miami, partnerstwa z Australijską Ligą Piłki Nożnej i z Angel City FC oraz umowę z gwiazdą NBA, Lebronem Jamesem.

Bitcoina i inne kryptowaluty kupisz w prosty i bezpieczny sposób na giełdzie zondacrypto.

Tagi
Autor

Na rynku kryptowalut od 2013 r. Współorganizowałem pierwsze w Polsce konsultacje społeczne w Sejmie dotyczące technologii blockchain, a także Polski Kongres Bitcoin, w ramach którego wystąpił Andreas Antonopoulos. Współpracowałem z posłami na Sejm RP, w celu przygotowania interpelacji na temat takich kwestii jak: kryptowaluty, CBDC czy technologia blockchain. Interesuje się historią, ekonomią, polityką i oczywiście technologią blockchain.

Newsletter Bitcoin.pl

Więcej niż bitcoin i kryptowaluty. Najważniejsze newsy i insiderskie informacje prosto na Twój email.

Dbamy o ochronę Twoich danych. Przeczytaj naszą Politykę Prywatności