Crypto.com podpisało umowę z FIFA dotyczącą Mistrzostw Świata w Katarze
Crypto.com wciąż rozwija swoją kampanię marketingową dot. rynku sportowego – teraz podpisując umowę sponsorską z FIFA.
Crypto.com łączy siły z FIFA
We wtorek, 22 marca 2022 r. FIFA ogłosiła, że podpisała umowę sponsorską z Crypto.com. Dotyczy ona Mistrzostw Świata FIFA Qatar 2022.
Zgodnie z oświadczeniem udostępnionym przez FIFA na ich oficjalnej stronie internetowej, Crypto.com skorzysta z możliwości promowania się w czasie mistrzostw. Logo firmy zobaczymy na stadionach, ale i poza nimi. Oznacza to, że o tej czołowej giełdzie kryptowalut dowiedzą się kolejni fani piłki nożnej.
Kay Madati, Chief Commercial Officer FIFA, skomentował nową współprace.
– Cieszymy się, że globalna marka, taka jak Crypto.com, dołącza do nas jako sponsor ekscytujących i przełomowych Mistrzostw Świata FIFA w Katarze, ostatecznie pomagając rozwijać naszą piękną grę na skalę globalną – powiedział.
Co więcej, nowa współpraca jest dla Crypto.com doskonałą okazją do podniesienia świadomości ludzi w kwestii kryptowalut i powtórzenia sukcesu osiągniętego w poprzednich kampaniach reklamowych, takich jak ta związana z Super Bowl w 2022 roku.
Kris Marszalek, współzałożyciel i dyrektor generalny Crypto.com, wyjaśnił, że partnerstwo z FIFA jest częścią strategii reklamowej Crypto.com, dzięki której marka ma być znana na całym świecie.
– Nie moglibyśmy być czymś bardziej podekscytowani, niż tym, że sponsorujemy Mistrzostwa Świata FIFA, jeden z najbardziej prestiżowych turniejów na świecie oraz zwiększaniem świadomości w kwestii Crypto.com na całym świecie. Dzięki naszej współpracy z FIFA będziemy nadal korzystać z naszej platformy w innowacyjny sposób, aby Crypto.com mogło napędzać przyszłość światowej klasy sportu i doświadczeń kibiców na całym świecie – wyjaśnił.
Promocja na rynku sportowym
Crypto.com jest jedną z największych firm kryptowalutowych na rynku. Giełda promowała się podczas Superbowl, a nawet kupiło prawa do nazwy Los Angeles Lakers, Staples Center i przemianowało obiekt na Crypto.com Arena.
Inne ważne działania z rynku sportowego obejmują oficjalne sponsorowanie Grand Prix F1 Miami, partnerstwa z Australijską Ligą Piłki Nożnej i z Angel City FC oraz umowę z gwiazdą NBA, Lebronem Jamesem.
Bitcoina i inne kryptowaluty kupisz w prosty i bezpieczny sposób na giełdzie zondacrypto.
Na rynku kryptowalut od 2013 r. Współorganizowałem pierwsze w Polsce konsultacje społeczne w Sejmie dotyczące technologii blockchain, a także Polski Kongres Bitcoin, w ramach którego wystąpił Andreas Antonopoulos. Współpracowałem z posłami na Sejm RP, w celu przygotowania interpelacji na temat takich kwestii jak: kryptowaluty, CBDC czy technologia blockchain. Interesuje się historią, ekonomią, polityką i oczywiście technologią blockchain.
Na rynku kryptowalut od 2013 r. Współorganizowałem pierwsze w Polsce konsultacje społeczne w Sejmie dotyczące technologii blockchain, a także Polski Kongres Bitcoin, w ramach którego wystąpił Andreas Antonopoulos. Współpracowałem z posłami na Sejm RP, w celu przygotowania interpelacji na temat takich kwestii jak: kryptowaluty, CBDC czy technologia blockchain. Interesuje się historią, ekonomią, polityką i oczywiście technologią blockchain.
Newsletter Bitcoin.pl
Więcej niż bitcoin i kryptowaluty. Najważniejsze newsy i insiderskie informacje prosto na Twój email.
Dbamy o ochronę Twoich danych. Przeczytaj naszą Politykę Prywatności