za
Super Bowl

Firmy z branży kryptowalut reklamowały się w czasie Super Bowl

Zondacrypto gielda kryptowalut 2650

Firmy z rynku kryptowalut coraz chętniej reklamują się w czasie dużych wydarzeń sportowych. Teraz wręcz rywalizowały ze sobą w czasie Super Bowl. Spot giełdy Crypto.com został wyemitowany podczas przerwy telewizyjnej.

Sport, kryptowaluty i Super Bowl

Po szeroko nagłośnionej akcji promocyjnej z udziałem aktora Matta Damona (m.in. “Buntownik z wyboru”, “Ostatni pojedynek”), nowa reklama Crypto.com, w której pojawia się gwiazda koszykówki LeBron James, promowała rynek BTC w czasie jednego z najważniejszych wydarzeń amerykańskiego sportu.

Dodajmy, że przerwy reklamowe w czasie Super Bowl to jedne z najcenniejszych okresów reklamowych w telewizji. Średni koszt 30-sekundowego spotu szacuje się w tym roku na 6,5 miliona dolarów.

Reklama Coinbase okazała się dosyć innowacyjna. Zawierała bowiem kod QR unoszący się na ekranie, podobny do klasycznego wygaszacza ekranu DVD w stylu retro. Użytkownicy giełdy i widzowie zgłaszali jednak, że nie obyło się bez wpadki. Ponoć łącze QR zostało zerwane, co, jak twierdzi Coinbase, wynikało z ogromnej liczby wejść na stronę, na którą prowadził kod.

Reklamy kryptowalut na rynku sportowym trafiły już do fanów największych lig świata. I to wszystko w ciągu ostatnich 12 miesięcy. Stało się to za sprawą współpracy z kilkoma firmami z rynku BTC.

Super Bowl

Crypto.com i jego ekspansja na rynku sportowym

Dodajmy, że logo Crypto.com pojawi się teraz na torze wyścigowym, materiałach reklamowych, podium, na którym staną zwycięzcy wyścigu i na trofeach Formuły 1. Zostanie również zbudowana specjalna Strefa Fanów Crypto.com. Wiadomo, że South Florida Motorsports (SFM), oficjalny promotor F1 Miami Grand Prix, ogłosił już Crypto.com jako oficjalnego partnera tytularnego wyścigów. W ramach umowy wydarzenie Grand Prix zostanie teraz nazwane „Formułą 1 Crypto.com Grand Prix Miami”, co zapewni giełdzie znacznie większą obecność swojej marki w środowisku fanów Formuły 1 na całym świecie.

Wcześniej Crypto.com rozpoczęło też współpracę z trzykrotnym mistrzem NBA i napastnikiem Los Angeles Lakers, LeBronem Jamesem. Chodzi o wsparcie przez niego akcji edukacyjnej firmy. Kolejnym wątkiem związanym ze współpracą jest wsparcie dla 1600 dzieci w rodzinnym mieście LeBrona, Akron, w stanie Ohio.

Technologia blockchain rewolucjonizuje naszą gospodarkę, sport i rozrywkę, świat sztuki i sposób, w jaki pracujemy. Chcę mieć pewność, że społeczności takie jak ta, z której pochodzę, nie zostaną pominięte [w tej rewolucji technologicznej]

– powiedział mediom sam James.

Bitcoina i inne kryptowaluty kupisz w prosty i bezpieczny sposób na giełdzie zondacrypto.

Tagi
Autor

Na rynku kryptowalut od 2013 r. Współorganizowałem pierwsze w Polsce konsultacje społeczne w Sejmie dotyczące technologii blockchain, a także Polski Kongres Bitcoin, w ramach którego wystąpił Andreas Antonopoulos. Współpracowałem z posłami na Sejm RP, w celu przygotowania interpelacji na temat takich kwestii jak: kryptowaluty, CBDC czy technologia blockchain. Interesuje się historią, ekonomią, polityką i oczywiście technologią blockchain.

Newsletter Bitcoin.pl

Więcej niż bitcoin i kryptowaluty. Najważniejsze newsy i insiderskie informacje prosto na Twój email.

Dbamy o ochronę Twoich danych. Przeczytaj naszą Politykę Prywatności