za
Nowa Kolekcja Adidas x Moncler.

Adidas i Moncler łączą siły – owocem kolekcja ubrań i NFT

Binance Launchpool

Adidas i Moncler ogłaszają współpracę, które ma pokazać kreatywność obu marek. Wspólny projekt – The Art of Explorers – to nie tylko nowa, limitowana kolekcja ubrań, ale także kolekcjonerskich NFT.

Zarówno ubrania, jak i cała kampania marketingowa były tworzone we współpracy z generatywną sztuczną inteligencją. Brzmi futurystycznie? Tak też wygląda, ponieważ kolekcja The Art of Explorers to połączenie kultowego wzornictwa od Moncler i Adidasa.

Współpraca Adidas i Moncler, czyli projekt The Art of Explorers

Adidas i Moncler postanowiły połączyć siły we wspólnym projekcie The Art of Explorers. Zarówno jedna, jak i druga marka znana jest ze swoich kultowych kolekcji, dlatego współpraca okraszona generatywną sztuczną inteligencją oraz kolekcjonerskimi NFT, wzbudza duże zainteresowanie.

Warto dodać, że pierwszy rozdział kolaboracji Adidasa i Moncler odbył się w lutym, w trakcie eventu The Art of Genius, który opisywał ewolucję marki Moncler na przestrzeni 70 lat. Główną osią kampani The Art of Exploreres są rzeźby autorstwa takich artystów, jak Gary Card, Ibby Njoya i Kate Tabor. Łączą one w sobie humanoidalne postaci ze wspólną kolekcją ubrań Adidasa i Moncler. Inspiracje artyści czerpali z grafik wygenerowanych przez sztuczną inteligencję.

Limitowana edycja kolekcji NFT nosi nazwę Moncler x Adidas Originals NMD i będzie dostępna w aplikacji Adidas Confirmed. Warto dodać, że będzie ona uzupełnieniem fizycznej kolekcji ubrań Moncler x Adidas, która pojawi się na stronach dwóch marek już 4 października. Ubrania będą dostępne także w wybranych salonach stacjonarnych.

Adidas i Moncler we wspólnej kolekcji NFT.

Coraz więcej topowych marek interesuje się Web3

Kampania z Adidasem to nie pierwsze wejście marki Moncler w świat Web3. W październiku 2022 roku brand wypuścił 1070 NFT, które nawiązywały do kultowej i charakterystycznej kurtki Maya. Był to sposób na uczczenie 70 rocznicy powstania marki. Pierwszą kolekcję Moncler stworzono we współpracy z platformą Arianee.

Moncler jest doskonałym przykładem na to, że coraz więcej firm ze świata mody wchodzi w Web3, widząc w tym spory potencjał do promocji w stale rozwijającej się branży. Ostatnio w świecie mody było głośno także o kampanii Web3 włoskiej marki modowej Diesel.

Bitcoina i inne kryptowaluty kupisz w prosty i bezpieczny sposób na giełdzie zondacrypto.

Tagi
Autor

Zawodowy copywriter oraz social media manager. Od 5 lat publikuje treści w tematyce m.in. nowoczesnych technologii. W Bitcoin.pl zajmuje się nowościami z rynku, artykułami odnośnie kryptowalut oraz sztucznej inteligencji.

Newsletter Bitcoin.pl

Więcej niż bitcoin i kryptowaluty. Najważniejsze newsy i insiderskie informacje prosto na Twój email.

Dbamy o ochronę Twoich danych. Przeczytaj naszą Politykę Prywatności