za
rihanna metaverse

Rihanna wkracza do Metaverse ze swoją marką kosmetyków

2022-03-17
Metaverse
Konferencja Kryptoraport

Piosenkarka Rihanna przenosi swoją markę Fenty do Metaverse. Dziewięciokrotna zdobywczymi nagrody Grammy składa wniosek o znak towarowy Fenty, co wskazuje na ruch w kierunku Metaverse. Zamierza oferować „wirtualne” kosmetyki i produkty do pielęgnacji włosów pod swoją marką w wirtualnej rzeczywistości. Produkty Fenty Beauty, firmy założonej w 2017 roku, są obecne w 1600 sklepach w 17 krajach.

Rihanna w Metaverse

Chociaż koncepcja Metaverse istnieje od dawna, dopiero niedawno zwrócono na nią uwagę opinii publicznej. Stało się to, gdy Facebook zmienił nazwę na Meta, aby podkreślić swój nowy kierunek biznesowy – zwrot ku wirtualnemu światu. Od tego czasu kilka dużych firm i marek zarejestrowało znaki towarowe do sprzedaży wirtualnych rzeczy w Metaverse.

Przykładowo gigant energetyczny Chevron złożył wnioski dotyczące znaków towarowych związanych z Metaverse w Urzędzie Patentów i Znaków Towarowych USA. Jak stwierdzono we wniosku, międzynarodowa firma zamierza oferować szeroki wybór wirtualnych towarów, takich jak paliwo, gaz i produkty energii odnawialnej, które staną się częścią tętniącej życiem wirtualnej rzeczywistości. Inne zgłoszenie patentowe wskazuje, że planuje świadczyć usługi rozrywkowe związane z Metaverse.

Teraz w tym kierunku podąża Rihanna, która zamierza promować w tak innowacyjny sposób Fenty Beauty.

Po eksperymentach z nieskończoną liczbą produktów, Rihanna zauważyła, że brakuje jej kosmetyków, które byłyby odpowiednie dla wszystkich odcieni skóry. Postanowiła więc stworzyć Fenty Beauty: linię makijażu, w której wszystkie kobiety świata mogą się odnaleźć. Fenty Beauty oferuje szeroką gamę produktów dla każdej karnacji, zazwyczaj trudnych do odnalezienia, z formułami odpowiednimi dla wszystkich rodzajów skóry

– reklamuje swoją markę wokalistka.

rihanna metaverse

Przygotowania do przeprowadzki ludzkości do Metaverse

Warto zauważyć, że ruch Rihanny wpisuje się w szeroki trend. Inne duże firmy, takie jak sieć McDonald’s, marka Walmart i gigant z rynku bielizny Victoria’s Secret, również przygotowują się do przeprowadzki do Metaverse, składając niedawno podobne wnioski o znak towarowy co Chevron.

HSBC, bank z aktywami o wartości 3 bilionów dolarów, jest z kolei pierwszym globalnym bankiem, który wszedł do świata The Sandbox. Bank zamierza kupić tam działkę, którą planuje zagospodarować z myślą o miłośnikach e-sportu i gier.

The Sandbox i Warner Music Group (WMG) ogłosiły z kolei pod koniec stycznia partnerstwo w celu utworzenia w metawersum muzycznego parku rozrywki i miejsca koncertów.

Bitcoina i inne kryptowaluty kupisz w prosty i bezpieczny sposób na giełdzie zondacrypto.

Tagi
Autor

Na rynku kryptowalut od 2013 r. Współorganizowałem pierwsze w Polsce konsultacje społeczne w Sejmie dotyczące technologii blockchain, a także Polski Kongres Bitcoin, w ramach którego wystąpił Andreas Antonopoulos. Współpracowałem z posłami na Sejm RP, w celu przygotowania interpelacji na temat takich kwestii jak: kryptowaluty, CBDC czy technologia blockchain. Interesuje się historią, ekonomią, polityką i oczywiście technologią blockchain.

Newsletter Bitcoin.pl

Więcej niż bitcoin i kryptowaluty. Najważniejsze newsy i insiderskie informacje prosto na Twój email.

Dbamy o ochronę Twoich danych. Przeczytaj naszą Politykę Prywatności