za
ads1

Google blokuje reklamy kryptowalut oraz ICO

2018-03-14
Biznes
Binance Launchpool

Google zmienia regulamin dotyczący reklamowania produktów finansowych w systemie Google AdWords. Wraz z nowymi przepisami, te wejdą w życie w czerwcu tego roku, niedozwolone będzie umieszczanie tam reklam w jakikolwiek sposób związanych z kryptowalutami.

 

 

Google zmienia regulamin dotyczący reklamowania produktów finansowych w systemie Google AdWords. Wraz z nowymi przepisami, te wejdą w życie w czerwcu tego roku, niedozwolone będzie umieszczanie tam reklam w jakikolwiek sposób związanych z kryptowalutami.

 

Ponadto, na opublikowanej wczoraj liście niedozwolonych treści reklamowych znalazły się również te odnoszące się do: initial coin offerings (ICO), giełd wymiany kryptowalut, portfeli kryptowalutowych, a także doradztwa z zakresu handlu kryptowalutami.

 

Pomimo iż Google w żaden sposób nie uzasadnia dlaczego zdecydowało się na tego rodzaju zmianę regulaminu, nie wykluczone jest iż motywy którymi kierowała się firma są zbliżone do tych, którymi jeszcze miesiąc temu kierował się Facebook, kiedy wprowadzał do swojego regulaminu podobnego rodzaju obostrzenia.

 

 Rob Leathern, dyrektor ds. zarządzania produktami Facebook pisał wówczas:

„Chcemy, aby ludzie nadal odkrywali i dowiadywali się o nowych produktach i usługach poprzez reklamy na Facebooku nie obawiając się wyłudzeń czy oszustw. Niemniej, nadal mamy do czynienia z wieloma firmami reklamującymi opcje binarne, ICO i kryptowaluty, które obecnie nie działają w dobrej wierze”.

 

 

Bitcoina i inne kryptowaluty kupisz w prosty i bezpieczny sposób na giełdzie zondacrypto.

Tagi

Newsletter Bitcoin.pl

Więcej niż bitcoin i kryptowaluty. Najważniejsze newsy i insiderskie informacje prosto na Twój email.

Dbamy o ochronę Twoich danych. Przeczytaj naszą Politykę Prywatności