za
ferrari blockchain

Ferrari jest zainteresowane technologią blockchain i NFT

2022-02-06
BlockchainNFT
European Halving Party 2024

Benedetto Vigna – dyrektor generalny Ferrari – stwierdził, że branża blockchain i NFT to nisze, które “zasługują na uwagę”. Zapowiedział też, że producent luksusowych samochodów sportowych może w przyszłości nadal podejmować przedsięwzięcia związane z kryptowalutami.

‘Blockchain i NFT mogą być dla nas interesujące’

W raporcie finansowym za IV kwartał 2021 roku, dyrektor generalny Ferrari, Benedetto Vigna, zapewnił, że firma w przyszłości skupi się na Web3.

Wzmacniamy nasze relacje z wiodącymi partnerami technologicznymi, takimi jak Amazon Web Services w Walii, aby być na czele technologii cyfrowych i Web 3.0.

Dodał też, że technologia blockchain, Web3, oraz NFT to dla Ferrari interesujące obszary. Mogłyby bowiem pomóc w przyszłym rozwoju marki i wzmocnić jej pozycję jako wiodącej firmy w swojej dziedzinie. Vigna zauważył:

Myślę, że jak już wspominaliśmy, ważne jest, abyśmy patrzyli i widzieli, jak nowe technologie mogą pomóc naszej marce. Na pewno technologie cyfrowe, technologie web 3.0, które wykorzystują Blockchain i NFT to obszar, który może być dla nas interesujący, zasługuje na pewną uwagę.

Dyrektor generalny przyznał, że branża kryptowalut rozwija się w szybkim tempie. Podkreślił również, że niektórzy z rywali Ferrari już zanurzyli palce w przestrzeni cyfrowych aktywów, co oznacza, że “The Prancing Horse” powinien zrobić to samo, aby dogonić konkurencję.

NFT Ferrari

Włoski producent samochodów sportowych swoje pierwsze kroki w świecie kryptowalut stawiał pod koniec 2021 roku. Wtedy to nawiązał współpracę ze szwajcarską firmą technologiczną – Velas Network AG – w celu stworzenia niewymiennych tokenów dla swoich fanów.

Cyfrowe kolekcje będą dostępne do kupienia od marca 2022 roku (kiedy rozpocznie się kolejny sezon Formuły 1).

Mattia Binotto – dyrektor generalny i dyrektor zespołu Scuderia Ferrari – opisał Velas jako podmiot, który “czyni innowacyjność i wydajność znakiem rozpoznawczym zaawansowanych technologicznie produktów i usług.”

Farhad Shagulyamov – CEO w szwajcarskiej organizacji – powiedział, że współpraca z Ferrari jest naturalnym posunięciem, ponieważ włoska marka jest “ikoną doskonałości”.

W ramach umowy, Velas został również głównym sponsorem Ferrari Esports Series, mono-marki serii “The Prancing Horse,” oraz zespołu esportowego, który będzie rywalizował w mistrzostwach F1.

Bitcoina i inne kryptowaluty kupisz w prosty i bezpieczny sposób na giełdzie zondacrypto.

Tagi

Newsletter Bitcoin.pl

Więcej niż bitcoin i kryptowaluty. Najważniejsze newsy i insiderskie informacje prosto na Twój email.

Dbamy o ochronę Twoich danych. Przeczytaj naszą Politykę Prywatności