
Dreamus wprowadza bilety na koncerty gwiazd K-pop w formie NFT
Aplikacja lojalnościowa OK Cashbag od SK Planet i Dreamus, oferuje swoim użytkowników nietypowe nagrody. Otóż aplikacja została zintegrowana z Avalanche NFT. Dzięki temu użytkownicy dostali możliwość zakupu biletów na koncerty gwiazd muzyki w formie tokenów NFT. Użytkownicy będą mogli nie tylko kupić bilety, ale także zdobyć je w programie lojalnościowym.
OK Cashbag, czyli koreański sposób na koncertową re(web3)wolucję
Południowokoreańska firma Dreamus to gigant branży entertainment and events. Wraz z SK Planet opracowała nowy program lojalnościowy dla aplikacji OK Cashbag. Co więcej, aplikacja zastała zintegrowana z blockchainem Avelenche i tokenami NFT. Dzięki temu użytkownicy zyskali możliwość zakupu biletów na koncerty gwiazd K-popu i inne wydarzenia muzyczne w formie NFT Avalanche. Warto dodać, że OK Cashbag to bardzo popularna aplikacja, która jest swego rodzaju połączeniem aplikacji lojalnościowej i platformy do prostych gier mobilnych. W samym sklepie Google Play, apka ma ponad 10 mln pobrań.
Prawdziwie rewolucyjna jest jednak idea sprzedaży biletów na koncerty w formie NFT. Warto dodać, że takie bilety już są dostępne na tegoroczny Seoul Jazz Festival oraz musical „Upiór w Operze”. Justin Kim, czyli Head Ava Labs zaznacza, że bilety w formie NFT pomogą zwalczyć problem botów i tzw. scalperów, czyli osób masowo wykupujących bilety, aby sprzedać je drożej. Kim zaznaczył, że proceder ten jest krzywdzący zarówno dla artystów, jak i dla fanów, dlatego bilety NFT mogą wyznaczyć nowy poziom.
Web3 coraz popularniejsze w mainstreamie – Dreamus nie jest pierwszy
Decyzja Dreamus to nie pierwszy krok w stronę popularyzacji Web3 w Korei. Nie tak dawno pisaliśmy na łamach naszego portalu o koreańskim zespole Blackpink, który stworzył własny metaverse dla swoich fanów. Warto dodać, że implementacja web3 oraz tokenów NFT zaczyna być coraz bardziej zauważalna w mainstreamie.
Bilety NFT są doskonałym przykładem na to, jak technologia blockchain jest w stanie rozwiązywać problemy, z którymi borykają się zarówno artyści, jak i fani. Czy zatem bilety NFT na koncerty muzyczne mogą niedługo stać się ogólnym standardem? Bardzo prawdopodobne, zważywszy na fakt, iż coraz więcej branży przekonuje się do technologii blockchain oraz Web3.
Zawodowy copywriter oraz social media manager. Od 5 lat publikuje treści w tematyce m.in. nowoczesnych technologii. W Bitcoin.pl zajmuje się nowościami z rynku, artykułami odnośnie kryptowalut oraz sztucznej inteligencji.
Zawodowy copywriter oraz social media manager. Od 5 lat publikuje treści w tematyce m.in. nowoczesnych technologii. W Bitcoin.pl zajmuje się nowościami z rynku, artykułami odnośnie kryptowalut oraz sztucznej inteligencji.
Newsletter Bitcoin.pl
Więcej niż bitcoin i kryptowaluty. Najważniejsze newsy i insiderskie informacje prosto na Twój email.
Dbamy o ochronę Twoich danych. Przeczytaj naszą Politykę Prywatności