Crypto.com znów zostało sponsorem wielkiej piłki
Świat sportu, a w szczególności piłki nożnej, wchodzi w erę cyfrową z coraz większym rozmachem. Ostatnie wiadomości ze świata kryptowalut tylko to potwierdzają. Platforma cyfrowa Crypto.com właśnie podpisała wieloletnią umowę partnerską z UEFA Champions League, jedną z najbardziej prestiżowych lig piłkarskich na świecie. To pierwsza tego rodzaju umowa, w której platforma kryptowalutowa staje się globalnym sponsorem tego legendarnego turnieju.
Nowy wymiar współpracy sportu z cyfrowymi aktywami
Piłka nożna jest jednym z najpopularniejszych sportów na świecie. Zmagania piłkarzy śledzi praktycznie cały świat, dlatego jest to obszar, w którym stale istnieje zapotrzebowanie na sponsorów. W ostatnich latach obserwujemy napływ sportowych sponsorów z przestrzeni kryptowalutowej, co jest dowodem na rosnące znaczenie i popularność tych technologii w głównym nurcie. Umowa z Crypto.com jest kolejnym krokiem w tym kierunku i stanowi ważny kamień milowy zarówno dla świata sportu, jak i cyfrowych aktywów.
Wielka piłka, wielkie pieniądze
UEFA Champions League to nie tylko najbardziej prestiżowy turniej klubowy na świecie, ale także jeden z najbardziej dochodowych. W ubiegłym roku generował przychody przekraczające 3,3 mld EUR, a ta liczba rośnie z każdym rokiem od 2020. Nic dziwnego, że firma zdecydowała się na współpracę z UEFA - marka, która zyskuje na globalnej popularności, potrzebuje równie globalnego partnera.
Steven Kalifowitz, dyrektor marketingowy Crypto.com, wyraził ogromne zadowolenie z tego przełomowego partnerstwa. W oświadczeniu podkreślił on, że połączenie marki Crypto.com z zaangażowanymi fanami sportu na całym świecie skutecznie przyczyniło się do wzrostu bazy użytkowników, która przekroczyła już 100 milionów:
Z sukcesem zbudowaliśmy markę Crypto.com i naszą społeczność, tworząc innowacyjne i przełomowe momenty oraz wydarzenia w sposób, którego nie udało się powtórzyć innym.
Współpraca Crypto.com z Ligą Mistrzów to ogromna szansa na rozwój globalnej platformy.
Co współpraca Crypto.com z UEFA oznacza dla kryptowalut?
Popularność Ligi Mistrzów, której mecze śledzą miliony widzów na całym świecie, z pewnością przyczyni się do dalszego wzrostu zainteresowania kryptowalutami. Wprowadzenie Crypto.com do świadomości tak szerokiej grupy odbiorców to kolejny krok w kierunku mainstreamowej adopcji kryptowalut.
Dzięki takim współpracom jak ta, coraz więcej osób będzie miało kontakt z aktywami cyfrowymi, co z kolei będzie prowadzić do wzrostu akceptacji i zakupu kryptowalut na całym świecie. Cyfrowe aktywa przestają być postrzegane, jako zabawka dla nerdów, ponieważ UEFA to poważna piłka i poważni sponsorzy. Partnerstwo między Crypto.com a UEFA Champions League jest ważnym krokiem w ewolucji kryptowalut i ich integracji z globalnym rynkiem.
Bitcoina i inne kryptowaluty kupisz w prosty i bezpieczny sposób na giełdzie zondacrypto.
Zawodowy copywriter oraz social media manager. Od 5 lat publikuje treści w tematyce m.in. nowoczesnych technologii. W Bitcoin.pl zajmuje się nowościami z rynku, artykułami odnośnie kryptowalut oraz sztucznej inteligencji.
Zawodowy copywriter oraz social media manager. Od 5 lat publikuje treści w tematyce m.in. nowoczesnych technologii. W Bitcoin.pl zajmuje się nowościami z rynku, artykułami odnośnie kryptowalut oraz sztucznej inteligencji.
Newsletter Bitcoin.pl
Więcej niż bitcoin i kryptowaluty. Najważniejsze newsy i insiderskie informacje prosto na Twój email.
Dbamy o ochronę Twoich danych. Przeczytaj naszą Politykę Prywatności