za
crypto.com afl

Crypto.com podpisało umowę z Australia Football League (AFL)

Zondacrypto gielda kryptowalut 2650

Australijska liga futbolowa podpisała z Crypto.com umowę o wartości 25 milionów dolarów. W jej ramach Australia Football League (AFL) zapewni finansowanie ligi kobiet (AFLW).

Crypto.com współpracuje z AFL

Transakcja jest warta blisko 25 milionów dolarów. Umowa ma obowiązywać przez pięć lat. Dla porównania AFL podpisało podobną umowę z Toyotą, ale o wartości tylko 18,5 miliona dolarów.

Crypto.com to singapurska giełda kryptowalut oferująca portfele cyfrowe i karty debetowe oparte na kryptowalutach.

crypto.com afl

Partnerstwo będzie oznaczało, że Crypto.com po raz pierwszy sponsoruje australijską drużynę sportową. Będzie to również pierwszy sponsoring elitarnych zawodów sportowych kobiet. Zdaniem mediów jest to “kamieniem milowym”, o którym dyrektor generalna ds. klientów AFL i dyrektor handlowa Kylie Rogers powiedziała, że jest „dumna”, że może być częścią tego zjawiska.

AFL jest dumna z tego, że jest pierwszą australijską ligą sportową i elitarnymi zawodami kobiet na świecie, która współpracuje z organizacją, która podziela naszą pasję do rozwoju przyszłości elitarnego sportu i technologii – stwierdziła.

Z kolei dyrektor generalny Crypto.com Asia & Pacific – Karl Mohan – mówi, że firmę przyciągnęła do AFLMW stosunkowo duża liczba kobiet zainteresowanych kryptowalutami w Australii.

– Nasze najnowsze badania konsumenckie w Australii wykazały, że ponad połowa (53%) inwestorów kryptowalutowych to kobiety – powiedział. – Bardzo zachęcające jest to, że Australijczycy ze wszystkich środowisk, niezależnie od płci czy pochodzenia, bardzo chętnie przyjmują kryptowaluty i cieszymy się, że jesteśmy ich platformą, którą [często] wybierają – dodał.

Kobiety nadal są w mniejszości

W sierpniu CNBC opublikowało jednak ankietę, z której wynikało, że kobiety nadal są mniej skłonne do inwestowania w kryptowaluty niż mężczyźni, przy czym w cyfrowe aktywa inwestuje 16% mężczyzn w porównaniu do 7% kobiet.

W ciągu ostatnich miesięcy Crypto.com podpisało wiele umów dotyczących brandingu sportowego o łącznej wartości ponad 1,5 miliarda dolarów. W połowie listopada firma zawarła umowę o wartości 700 milionów dolarów na zmianę nazwy Staples Center w Los Angeles na Crypto.com Arena na następne 20 lat. Pod koniec czerwca podpisała również umowę sponsorską o wartości 100 milionów dolarów z Formułą 1 oraz umowę sponsorską o wartości 175 milionów dolarów z UFC w lipcu.

Bitcoina i inne kryptowaluty kupisz w prosty i bezpieczny sposób na giełdzie zondacrypto.

Tagi
Autor

Na rynku kryptowalut od 2013 r. Współorganizowałem pierwsze w Polsce konsultacje społeczne w Sejmie dotyczące technologii blockchain, a także Polski Kongres Bitcoin, w ramach którego wystąpił Andreas Antonopoulos. Współpracowałem z posłami na Sejm RP, w celu przygotowania interpelacji na temat takich kwestii jak: kryptowaluty, CBDC czy technologia blockchain. Interesuje się historią, ekonomią, polityką i oczywiście technologią blockchain.

Newsletter Bitcoin.pl

Więcej niż bitcoin i kryptowaluty. Najważniejsze newsy i insiderskie informacje prosto na Twój email.

Dbamy o ochronę Twoich danych. Przeczytaj naszą Politykę Prywatności

Bitcoin logo
BitcoinBTC
67 712,51 USD-0,19%
Ethereum logo
EthereumETH
3769,63 USD-1,65%
Tether logo
TetherUSDT
1,00 USD0,04%
Binance Coin logo
Binance CoinBNB
602,25 USD-0,19%
Solana logo
SolanaSOL
162,65 USD-2,62%
Lido Staked Ether logo
Lido Staked EtherSTETH
3768,11 USD-1,67%
USDC logo
USDCUSDC
1,00 USD-0,01%
XRP logo
XRPXRP
0,51 USD-1,04%
Dogecoin logo
DogecoinDOGE
0,16 USD-2,91%
Toncoin logo
ToncoinTON
6,83 USD8,03%